Spoil

Assalamualaikum

Orang selalu kata dalam ramai-ramai akan ada sorang yang suka spoil. Begitu jua dalam kalangan Awesome A, ada jugak sorang yang spoil *ecewah ayat aku..aduh! hehehe.* 

Ce tengok semua gambaq kat bawah ni, mesti dapat agak sapa yang suka spoil.kikiki.

Gambaq 1: Makanan orang lain semua cukup lengkap ada 2. Tetiba ada sorang yang tak cukup lagi makanan dia.hikhik.

Gambaq 2: Orang lain tangan kat bawah, entah cemana pulak yang sorang lagi tu tangan ke atas ngan mulut dok nganga.hoho.

Gambaq 3: Haa yang ni evidence paling best untuk ditatap. Dah la sorang dia ja pakai warna kuning, pastu orang dok pose cantik punya, dia sorang ja pelik.huahuahua.

Gambaq 4: Nampak tak anehnya sorang gadis tu? ahaha.

Gambaq 5: Tudia..orang lain pose berdua-duaan, dia pose sorang-sorang ja pon buleh...agagaga.

Gambaq 6: Ada sorang daripada Awesome A yang cadangkan untuk pose ala-ala orang redha gitu, tapi dia sendiri yang tak pose camtu.kahkahkah.

Yang suka spoil dalam kalangan Awesome A tu aku la orangnya.hahaha. Lain orang buat, lain yang aku buat. Spoil tu spoil la jugak, tapi kami semua happy sebab dapat jalan-jalan sesama.huhu. Dah puas aku berceloteh mengenai Awesome A. Gambaq terakhir yang aku nak share ni tak tau la spoil ke tak.ehehe.

Tadaaa....

Gambaq kami berempat, the Awesome A di Gua Kelam, Perlis.

Ok, the end. Terima kasih kepada sesapa yang baca entry merapu aku ni pun.hehe.






No comments:

Post a Comment