Movie Marathon

Assalamualaikum

Sebenarnya sem ni no study week la ye. Tapi selalunya lecturer akan habiskan subjek depa seminggu awal. Mana taknya depa pon nak rehat2 jugak. Penat mengajar 1 sem. Aku tak tau la penyakit ni aku ja yang alami atau ada orang lain yang alami sekali. Tapi setiap kali seminggu sebelum final exam ja mesti aku akan adakan 1 program yang best la untuk diri aku. Kalau tak dekat final exam aku tak buat program ni.hehe. Apakah itu?? Dah terpampang kat atas tajuk entry ni movie marathon kan? Yeap, aku adakan movie marathon! weehoo. Movie marathon ni akan decrease bila dah start final exam. Antara movie yang aku dah marathonkan:

Transformers 1, Transformers 2: Revenge Of The Fallen & Transformers 3: Dark Of The Moon.

Harry Potter & The Goblet Of Fire, Harry Potter & The Deadly Hallows Part 2 ngan Harry Potter & The Philosopher's Stone.

Hotel Transylvania.

Sekarang ni masa untuk aku bermovie marathon dah decrease sebab esok aku start 1st paper.hewhew. Kena lebihkan study dari tengok movie ye dak? Di kesempatan ni aku ingin mengucapkan good luck kepada diri sendiri & jugak kawan2 yang menghadapi final exam. Semoga kita semua berjaya dalam final exam ni. InsyaAllah...amin.


No comments:

Post a Comment