Makin menjadi-jadi

Assalamualaikum.

Weh, cuti dulu2 tak dak pulak mcm cuti kali ni. Dulu2 slow & steady ja. Kali ni bila perasaan tu sampai, teroih pi hari tu jugak. Tedia..ayat intro mcm bg gambaran apa ja kan? Kehkehkeh. Ni la jadinya bila perasaan nak buat kek mai. Sejak hari kedua aku sampai blk kat umah aku, ada kot 4 kali aku buat kek. Cuti tak sampai sebulan pon oi! Ohohoi. Dulu2 cuti tak dak kerap camni aku buat kek. Tetiba ja cuti kali ni angin apa tak tau, keja nak buat kek ja. Hohoho. Aku sanggup beli baking paper ngan aluminium foil semata-mata nak merealisasikan perasaan nak buat kek tu. Ahaha. Buleh tahan jugak la harga baking paper ngan aluminium foil berkenaan. Kalau kata perasaan nak buat kek tu tak sampai, lalu sebelah brg2 ni pon tgk sipi hujung mata ja. Syg ke duit lg, takut duit tak mai terbang kat aku dah kalau aku beli brg2 ni. Hihik. Tp bila dah jd lagu ni ka, duit terbang pon tak kesah dah. Asalkan aku dpt buat kek & rasa puas hati. Feeling dpt buat kek bila perasaan nak buat tu sampai mmg tak tau la nak describe camna. Huhu. Bila semua org yg mkn kata sedap, lg la melonjak-lonjak feeling tu. Ehehe. Yg ni ja aku nak cerita. Over gila kan? Hahaha.  

No comments:

Post a Comment