Angan-Anganku, Hawa & D** (err.....)

Assalamualaikum

Hari ni, Ahad, 23/09/2012, aku, Hawa & D** dok kt laptop zone di library.*So, motif habaq pasai ni?* Wait seminit, the real story is not begin yet.hehe. Pg td pukui 8-9 pg kami ada kls Biologi Perkembangan. Pastu ada gap dari pukui 9 pg tu sampai la pukui 4 ptg ok.*Sgt lama gap weolss. Uolss ada? kikiki.* Pukui 5-6 ptg pulak baru ada kls. Dlm masa gap yg teramat panjang tu, Hawa & D** nk p library discuss pasai esemen En.Kasa. Aku bkn segrup ngan depa, aku saja menyibuk join sbb awai lg masa tu nk blk lepak kt bilik. Uolss tak heran ka why aku tak discuss esemen ngan grup aku? h0h0h. Yg sbnqnya, masa kls pukui 8-9 pg tu, aku dapati ketua grup aku ngan lg 2 org grup member tak hadir ke kls. Coi coi coi coi coi. 

Mentang2 gap panjang nk mampos kn..seronok depa tuang kls naa...haha. Dh, usah fikirkan pasai depa yg tak p kls tu. Cenggini, masa kt laptop zone tu, aku ngan Hawa tgh khusyuk dok sembang pasai cuti midsem yg bakal menjelma.heehuu. Hawa nk ikut aku blk Kedah. Yeayy! haha. Sembang punya sembang, tetiba aku secara spontannya memulakan bicara pasai cuti midsem ngan D**.

Aku: D**, jom ikut aku blk cuti midsem ni.
D**: Mu dok mano?
Aku: Kedah je..

Tetiba pulak Hawa bersuara.

Hawa: Ha'aa, jom ar. Aku nk ikut Pah blk umah die.
D**: Sapo lg yg join?
Aku: Hawa sorg ja.hehe.
D**: Hmm, bakpo tak ajok A*** ko, N** ko join skali? 
Aku: Mana aku nk letak depa bila sampai Kedah nanti?
D**: Dh tu aku mu nk letok mano?

Hahaha.btoi jugak. Bijak..bijak..

Aku & Hawa: Kikikiki.ha'aa kn...
D**: Aku ada la abe dok kt Mergong.
Aku: Great! 1 daerah ngan aku. Kira dkt la tu. Hg p la dok umah abg hg. Nanti bila nk p jln mana2 kami k0l la hg.h0h0ii.
D**: Cehh! Sbb tu ja ajok aku join?
Hawa: Ala, duit minyak ngan kete kite tong2 la. Jimat sikit.
D**: Nk gi jln mano ja Pah? 
Aku: Kita buleh tour Perlis & Penang.
D**: Penang ngan Kedah dkt ko?
Aku: Naik highway sejam ja D** oi, dh sampai.
Hawa: Jom ar D**. Mesti best ni kalau jd.
D**: Err...haha.

Dh puas merapu ngan D**, Hawa ajak aku blk bilik aku sbb dia mengantuk, nk tumpang tidoq katanya.huhu. Tp sblm beredar...

Aku: D**, fikir-fikirkan ya.*Sambil tuding jari & buat muka utk meyakinkan D**.hewhewhew.*
Hawa: Betul tu D**. Fikir elok2, Pah tak ajak org lain selain dari kau. Aku yg nk pegi ni pon, aku yg offer diri tau.
D**: Hahaha.adoi...*Sengih2 sbb still konpius ngan ajakan aku.*

Sbnqnya aku saja ja mengusik si D** tu. Seronok kacau dia.kehkehkeh. Jgn sampai btoi2 dia nk ikut dh la. Kalau tak mmg aku gelak guling-guling la weh.hikhikhik.






No comments:

Post a Comment