Memperkenalkan.....

Assalamualaikum

Kemarin dh buleh buat pengesahan pndftrn kursus utk sem ni. So, hari ni aku nk memperkenalkan kursus2 yg secara rasminya diambik oleh aku sem ni. 1.Academic Writing Skills 2.Taksonomi & Sistematik Organisma 3.Ekologi Populasi & Komuniti 4.Ekosistem Tropika 5.Biologi Perkembangan 6.Penderiaan Jauh & GIS 7.Biologi & Sistematik Serangga. Jumlah jam kedit 23. Yg no7 tu elektif. Usaha tangga kejayaan kn...so aku kena usaha lebih la sem ni. Jgn sombong sgt ngan dekan, nanti dia tak mau bg award.ahaha. Dh 2 sem dekan tak bg award kt aku sbb aku sombong ngan dia. Sem ni aku kena usaha lg, untung2 ada rezeki dekan bg award kt aku ka mana nk p tau kn? hikhik.  

p/s: Sebanyak mana & sesusah mana pon subjek yg aku bljq sem ni, aku kena usaha jugak bg dpt result yg lebih baik. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment