Adorable 2

Assalamualaikum

Aku ada 2 orang anak menakan a.k.a. anak buah lah & aku sayang depa berdua ni. Comel je tau.huhu. Both of them are girls. So, kalau bawak pi shopping tu best je tengok baju-baju hok comel lotei. Si kakak, Jannah, dh sambut birthday Disember lepas. Si adik, Qalesya pulak bulan ni. Waktu birthday Jannah aku sempat lah ajak dia buat kek. Of course aku yang buat actually & not her sebab dia tau nak main je adunan kek yang colourful tu.hohoh. Tapi untuk Qalesya, aku tak buleh buat kek sebab sekarang ni aku kat Terengganu. Next month baru balik Kedah. 

 Tadaaaa the birthday girl! Adorable kan budak kecik ni? 

For my adorable niece,

I wish you a happy 2nd birthday. Be a nice girl for your parents ok. Budak kecik ni kuat makan tau & dia sangat lah suka mandi. Pantang sebut perkataan mandi, teroih haa nak bukak baju pi mandi.haha. Nak main air sebenarnya. Semua orang dah masak ngan perangai dia. 

p/s: Aku balik next month, nak suruh kakak aku bawak Jannah ngan Qalesya pi tidoq kat rumah aku.hehe.

No comments:

Post a Comment