Berhantukah??

Assalamualaikum

Aku sbnqnya heran ngan soalan2 past year yg aku ada ni. Sblm ni soalan mikrobiologi 09/10 tak buleh bukak sbb file damage. Kali ni soalan ekologi pulak tak buleh bukak sbb file damage jugak. Dh la soalan yg taun 09/10 jugak. Awat aku gelabah sgt soalan taun 09/10 tak buleh bukak? Haa sbb soalan taun berkenaan la yg latest yg aku ada. Yg len semua zaman tok nadoq punya.kahkahkah. Dh khatam habeh ka notes ekologi yg aku kalut sgt nk buat past year question ni? Haha. Ni la yg aku panggil gelabah exam. Ingat pon blom, dh sibuk2 nk buat soalan past year. Lg teruk, baca pon tak habeh dh mengarut p tgk soalan past year. Pehtu dok pening sorg2,apakah? agagaga. Ok la aku pasrah soalan past year 09/10 tak buleh bukak. Baik aku baca notes bg paham & bg melekat kt otak aku ni.hmm. Wait seminit, ada org nk bg soalan past year kt aku. Rezeki aku la ni.huhu.

*Motif aku buat entri pasai ni?? Aku pon tak tau.hehe. Tajuk entri mcm nk cerita pasai apa ja.kikiki. Actually, aku bosan dok mengadap notes eko. Mengarut kt blog ni pon best jugak.wuwuwu.*

No comments:

Post a Comment