Back To Real World.Hmm...

Aku masih lg mampu tersenyum mcm gmbq aku kt bwh ni. *senyum2 poyo.* Tp dlm hati tak dak sapa pon yg tau betapa semaknya aku rasa.h0h0h. Fikiran aku berserabut mcm rumah yg tak kemas setaun.huhu.


Sbb apa aku rasa mcm tu? Sbbnya tak len tak bkn ialah lab report, esemen & test yg setia menunggu.ahaha. Cuti seminggu mmg tak dpt memuaskan hati aku yg menanggung rindu terhadap kampung halaman. So, aku gunakan cuti tu utk melepaskan kerinduanku ngan sebaik mungkin.hehehe. Bknnya aku tak bwk blk 1 keja pon, tp keja yg aku bwk blk tu tak siap gak dek krn kemalasanku utk memikirkan semua keja tu kt rumah. Padan muka aku! hahaha. Dh sampai kt UMT ni baru aku rasa kelam kabut keja tak siap lg.

Menarik utk disiapkan:
1. Outline public speaking
2. Lab report mikrobiologi
3. Esemen ekologi
4. Study utk test vertebrata
5. Presentation kenegaraan
6. Lab report ekologi
7. Informative speech

Tak tau la kot2 ada lg yg aku terlupa nk mention. Pheww.rasa mcm tak mau blk ke UMT pon ada mlm td. Tp kena blk jugak, responsibility kpd diri sendiri kn. Bila dh tgk keja menimbun mcm ni, aku dh tak tau nk cekau buat yg mana 1.kehkehkeh. Nk siapkan lab report mikrobiologi, result tak dak pulak. Nk buat outline public speaking, dh tak cukup group members. Iylia tak blk lg, Isnin ni baru dia blk. Dia ada appoinment ngan doc. Nk cari info utk esemen ekologi buleh la sikit2. Penting la ni lab report mikrobiologi.

Aku tak tau bila semua keja ni akan siap. Yg pasti la ni aku nk try my best utk siapkan lab report mikrobiologi dulu. Then, baru pikiaq keja2 len pulak.hehe. Seronok cuti aritu aku dpt luangkan masa bersama anak2 buah aku yg nakal.huhuhu. Letih men ngan depa berdua. Kanak2 mmg akan enjoy every minute yg depa ada. Tak pyh pikiaq mslh sekeliling. Tetiba aku rindu nk kembali ke zaman kanak2.wuwuwu. Tp cerita kt rumah dh berakhir. La ni aku dh kembali ke dunia sbnq. Pertempuran antara aku ngan keja2 yg aku ada bermula.ngehehe.

*good luck kpd aku & kwn2 aku yg serupa naseb mcm aku.lalalalala...*

2 comments:

  1. ak pon byk assgmen gak...hehe....welcome to ur club...hehe

    ReplyDelete
  2. owh,ok2. welcome to my club dayah.ngehehe.

    ReplyDelete