Cuti Midsem Kembali =)

Dh start cuti midsem ni. Maka ramai la student yg mengangkut beg mereka ya.hehe. Maybe ada yg tak blk. Tak pa la, cuti seminggu ja pon. Dok elok2 kt UMT ni, study utk exam. Rumet aku semua blk mlm ni. Aku? As usual, bila cuti midsem, aku la org yg terakhir dlm bilik 309 yg akan blk.huhu. Bila tu? Pg esok lorh...hihi. Pukui 9 bas yg aku naik akan bertolak ke Aloq Setaq.huhu. Tak packing brg lg pon, rasa mls nk packing. Cuti midsem ni aku batalkan semua rancangan holiday termasuk ke genting. Sbbnya, aku nk blk jumpak doc. Besa la, alergik punya kes.wuwuwu. Tp tak pa, len kali buleh p lg. Mlm ni aku akan keseorangan la. Ckp ngan dinding, katil, semua brg dlm bilik ni.haha. Haish, tak mau la buat perangai mcm tu, aku waras lg ok.ngehehe. Lab report & esemen melambak, sila la bwk blk yg mana rasa suka nk buat dulu. Nk bwk blk semua mcm la nk buat sgt kn...kikiki. So, hepi holiday...! =D

No comments:

Post a Comment