Dating

Assalamualaikum..

Last week Kak Syida ajak aku teman dia keja kt Jusco Rawang. Memandangkan aku tak keja pd hari Sabtu, so aku setuju utk teman dia.hehe. Then aku teringat sorang kwn aku ni. Rumah dia kt Rawang. Dulu kami study sesama kt KMPk. Alang2 nk p Jusco Rawang kn..aku pon kol la kwn aku ni ha, ajak dia join sekali.hihi. Oh ya, lupa pulak nk mention nama kwn aku ni! Her name is Wawa Shafiqa. A chinese looking girl. Dh lama tak jumpak si Wawa ni, buleh dating tgk wayang ngan dia then jln2 sat pon dh hepi sesangat.huhuhu.

This week hari Isnin jumpak Abg Sufi pulak. Mula2 plan nk bukak posa sesama, pastu tak jd. Then pukui 9.30 lepak2 sambil mkn & minum. Aku tunggu dia kt Q Bistro, kedai mamak lorh..hehe. Tp sbb dia tak suka kedai mamak, so lepak kt Papa Rich. Sembang punya sembang pastu dia ajak aku p downtown. Aku nk ikut, tp takut ada road block. Dh la aku tak dak helmet, satgi tak pasai2 kena tahan ngan bapak polisi.ahaha. Last2 pukui 12 aku pon blk. Tq bebanyak Abg Sufi sbb tolong hantaq saya blk. Mak aku dh kol sblm tu, suruh aku blk awai sikit.hikhikhik.

Apa2 pon jutaan terima kasih yg tak terhingga kpd Wawa & Abg Sufi ya. Why3? Aku terlupa nk bayaq blk duit tiket wayang kt Wawa, so dia dh ckp tak pa. Then aku terlupa nk bayaq blk duit minuman kt Abg Sufi, dia pon ckp tak pa jugak. Sori sesangat tau, Afifah btoi2 terlupa.hehe. Len kali ada rezeki Afifah belanja uollzz berdua pulak tau.heehuu.

*Hope we can meet again. Lebiu la uollzz =)*


No comments:

Post a Comment