Hepi 21'st Bday To Me...! =D

Assalamualaikum

Hello hello! Amboi, hepi btoi aku kn? hehehe. Bg insan yg menghargai diri sendiri mcm aku ni kn, bday amat penting utk diingati tau. Perangai menghargai bday ni muncul lps aku rasa diri aku begitu berharga *tudia dh buat iklan loreal kt sini* ahaha. Sbb tu la hari Khamis aritu aku ajak mak menakan aku p beli brg2 nk buat kek bday aku. Aku teringin sgt nk buat kek red velvet. So hari ni aku dh berjaya buat cup cake red velvet.heehuu. Demand gila kn? Nk kek bday yg mahai2, yg cikai punya tak mau. Naseb bek pandai buat sendiri. Kalau tak pakai kempunan la.ngehehe.


Cup cake ni herot petot ckit hiasan dia sbb bg anak menakan aku yg hias. Dia baru 7 taun, so kira halai la na.kehkehkeh. Bahagia weh bila dpt buat cup cake ni. Seronok tak dak dh.hahaha. Renyih aku sepanjang hari ni tau gara2 cup cake red velvet idaman kalbu.hikhik. Esok Kak Rina sekeluarga nk mai. Buleh la depa rasa cup cake aku ni haa. 2/9 mak menakan aku nk bertunang. Aku kena buat kek red velvet bg kt dia. Tudia seronok sungguh bila dh start buat kek red velvet. Ada aura baru tu.kahkahkah. I love baking so much! Muah muah muah. =D

*Thanks to my aunt yg tlg td. Hepi bday to me hepi bday to me hepi bday to Afifah Mohmad Nasir hepi bday to me.....woohoo. Alhamdulillah. Nohee...bday aku 26/8 kot. Ni baru 25/8, update awai sehari. Excited sungguh.agagaga.*

No comments:

Post a Comment