Dilema White Eve

Ada sorg kwn aku ni, nama dia Hawa Puteh a.k.a. White Eve. Kami semua 1 program kena isi borg mklmt peribadi utk subjek mikrobiologi asas yg kami semua ambik sem ni. Si Hawa ni isi punya isi, tetiba sampai la kt ruangan prinsip idop & motto idop. Dia dh blur tak tau nk tulis apa kt ruangan ni. Mula la tanya org sana, tanya org sini. Haish..aku pon mengalami mslh yg sama mcm dia tp tak la sekronik dia aku rasa.huhu. Last2 dia tibai ja  tulis apa pon kt ruangan keramat ni.h0h0. Dia dok tanya kami yg sekeliling dia pasai motto idop. Kwn aku si Kecik (bkn nama sbnq) kata, motor kalau nk idop kena start dulu.hahahaha. Hampeh punya kwn. Dok buat loyar burok buleh. Adeh, mcm2 la pensyarah ni! Nk biodata segala bagai, aku dh la tak suka menatang biodata semua ni, serabut otak rasa.hehe. Kwn2 aku pon meluat rasanya ngan benda2 ni. Tp terpaksa la isi jugak, nanti tak pasai2 kena panggil ngan pensyarah tu sbb tak isi borg keramat berkenaan.kikiki. Apa2 pon semua dh settle. Lantak la ngan prinsip idop & motto idop tu, rasanya aku & kwn2 aku mcm ikot arus ja.wakakakaka. Nmpk sgt la idop kami semua ni tak berprinsip & tak bermotto kn..kehkehkeh. Yg penting kami semua dh jalankan tanggungjawab mengisi borg tu. So White Eve, hg sama ja ngan aku & Kecik (bkn nama sbnq). Kita masing2 blur kt ruangan yg sama.huahuahuahua.

No comments:

Post a Comment