Kalau Dah Namanya Shopaholic.....

Hah, pasepa pulak ni? Hari ni kn, aku bersama Kecik & Iylia kluaq ke KT. Hajat sbnqnya nk beli brg2 keperluan utk field trip. Tp dlm sekelip mata hajat asal dilupakan dek kerana rambang mata tgk brg2 yg lain.huhu. Aku rasa hari ni aku dh habehkan duit ngan beli brg2 yg tak perlu pon utk field trip.hehe. Rasanya cardigan ngan t-shirt tak diperlukan utk field trip. 2 benda tu lebih kpd pakaian utk ke kls & kluaq berjimba. Aku beli soya kotak ngan sabun mandi ja kot utk field trip.hehe. Stoking comel pon tak perlu rasanya kn? Tp aku rembat jugak.wakakaka. Dlm erti kata lain, sbnqnya dh byk brg yg aku ada utk p field trip. So, apa makna kluaq beli brg2 utk field trip? Maknanya, semua tu alasan semata-mata.kikiki. Aku dh nekad nk beli selipar baru td. Kununnya selipar lama dh haus. Tp naluri kesedaran seorg insan masih wujud dlm diri aku, so cancel la.h0h0h. Then aku nmpk kasut cantik & comfortable, 50% off pulak tu. Aku dh pegang kasut tu siap ckp2 lg.haha. Again, aku kembali sdq bahawasanya aku harus berjimat. So aku letak blk kasut tu. La ni aku menyesal pulak sbb tak beli kasut tu td.kehkehkeh. 1 lg, aku nk beli singlet cun td. Dh peluk warna merah punya. Then Iylia ckp jgn beli dh, semuanya nafsu semata.agagaga. Last place yg kami semua p ialah Kedai Kain Desa Murni. Ana ngan Raihan bwk kami p sana td. Aku dh rambang mata tahap dewa dh dok tgk kain2 yg cantek td. Cotton besa, pure cotton ngan english cotton semuanya cantek & murah. Demi utk buktikan yg aku buleh tahan nafsu aku drpd mengeluarkan duit lg, aku rela lepaskan semua kain cotton yg cantek tu.wuwuwuuu. Walaupun duit aku dh habeh byk hari ni, tp at least tahap keberjayaan aku utk kawal nafsu drpd troih keluarkan duit utk brg2 yg tak perlu adalah pd tahap yg memuaskan.waaiii.... =D

No comments:

Post a Comment